Dit alles gecombineerd met de spanning van de wedstrijden in het eerste weekend van juni? Word dan sponsor en sluit aan bij ons team!
De Ronde van Limburg maakt deel uit van de landelijke Topcompetitie. Daarmee is veel extra exposure voor de Ronde en nevenactiviteiten gegenereerd. Tijdens het Wielerweekend genieten circa 5.000 toeschouwers langs het parcours van de inspanningen van de renners en nog eens 70.000 mensen volgen de Ronde via Eurosport 1, L1 of andere (social) media.
De meerwaarde voor de ontwikkeling en doorstroming van Nederlands wielertalent wordt onderstreept door de media aandacht van De Limburger, L1 en Eurosport. De uitzendingen blijken een schot in de roos te zijn, mede door de vernieuwende aanpak van Flavio Pasquino en zijn entourage binnen de Topcompetitie.
Op zondag bestaat daarbij voldoende mogelijkheid om te netwerken, uiteraard onder het genot van een hapje en een drankje.
Vanuit sportief, sociaal en lokaal oogpunt is de Ronde van Limburg een relevant evenement. Wilt u aanwezig zijn als pers? Vraag dan een persaccreditatie aan!